Om ITH Pharma ApS

ITH Pharma ApS blev stiftet i 2024 af Ivan Thage.
I mere end 20 år har Ivan arbejdet med ledelse eller som specialist indenfor pharma og healthcare industrien i forskellige roller på tværs af organisationen, både nationalt og internationalt.
Segmenterne har været indenfor:
- Fremstilling af flydende API (Lægemiddel til EU/US)
- Fremstilling af tabletter (Lægemiddel til Norden)
- Mikro indkapslet vitaminer (Lægemiddel / kosttilskud - Worldwide)
- Vitamin & mineral mix (Health & Nutrition - Worldwide)
Ivan’s primære specialist områder er indenfor produktion, lager (råvarer / færdigvarer) og pakkeri, hvilket har givet Ivan en holistisk forståelse for hele værdikæden og dens interaktioner.
Ivan’s kombinerede praktiske og akademiske erfaring har tilført ham en unik pragmatisk tilgang til arbejdet i life science industrien.
Perioden har givet erfaring indenfor change management, strategi, due diligence, opstart/indkøring af afdelinger og fabrikker, kvalificeringer af lokaler og udstyr, generisk drift, tech transfer af lægemidler, auditering og inspektion internt/eksternt, arbejde med kvalitetssystemer både indenfor Eudralex og ISO standarder ISO 9001.
De seneste to år har Ivan, som Senior Strategic Project Manager, stået i spidsen for nedluk af en produktionsvirksomhed med 125 medarbejdere fordelt i en fuld værdikæde.
Denne proces var særlig, idet den handlede om mennesket (personalet), sikring af patientsikkerheden hvor man samtidig skulle leve op til ejernes og myndighedernes forventninger. Derfor ser Ivan forandringsledelse og dens transformationsproces, som noget særligt.
Ivan har i hele sin karriere holdt sig opdateret på bla. lovgivningen, kvalitetssikring, management.
Hvad værdi skaber vores erfaring og kompetencer for jer som kunde:
- Værdikædeforståelse => reducerer omkostninger og sikrer i højere grad leveringsevnen for kunden
- Kvalitetssikring => reducerer risikoen for fejl og forbedrer patientsikkerheden
- Change Management => sikrer mindre forstyrrelse, bedre tilfredshed blandt medarbejdere hvilket sikrer kontinuitet og stabilitet
- Strategi og udvikling => udvikle og implementere initiativer, der fremmer vækst og solidere markedsposition
- Projektstyring => aflevering af projekt til tiden skaber økonomisk gevinst og frigiver hurtigere ressourcer til øvrige
- Efteruddannelse => Sikrer at vi er up-to-date med sidste ny viden, som kan omsættes i praksis